Skip to main content

НАША ИСТОРИЯ

Харьковская городская поликлиника № 22

Код ЄДРПОУ 34017621
Інформація стосовно наявності ліцензії Наказ МОЗ від 01.11.2018 р. № 1995
Інформація о угоді з НСЗУ № 0000-ПХММ-М000 про медичного обслуговування населення за медичними гарантіями від 15.10.18р.

  • Комунальне некомерційне підприємство «Міська поліклініка №22» Харківської міської ради – це сучасний лікувально-діагностичний заклад, який надає кваліфіковану медичну допомогу мешканцям 2-х районів (Новобоварського і Основ’янського).
  • Про основні етапи становлення та розвитку поліклініки, про діяльність її колективу читайте в цій рубриці, що містить короткий екскурс в історію і розповідь про день сьогоднішній.
  • Історія поліклініки бере свій початок з далеких 30-х років минулого століття. Будівля поліклініки побудована в 1932 році (архітектор П. І. Фролов) на перетині вулиць Москалівської (Жовтневої революції) і Гольдбергівської ( 1ої Кінної Армії) і знаходиться на кордоні Новобаварського і Основ’янського районів. Архітектура двоповерхової будівлі типова для кінця 20 – х, початку 30 – х років.
  • За час існування поліклініка неодноразово реорганізовувалася і змінювала назву:
    • 1960р. – 4 районна лікарня м.Харкова;
    • 1976р. – 31 лікарня, МСЧ;
    • 1989р. – ЦРЛ Жовтневого району;
    • 2002р. – ДКЛ №31, поліклінічне відділення;
    • 2006р. – КЗОЗ «Міська поліклініка №22»;
    • 2010р. – КЗОЗ «Харківська міська поліклініка №22».
    • 2018р. – КНП «Міська поліклініка № 22» ХМР

    За минулий час поліклінікою керувало 5 головних лікарів Ісая Г.П., Пишняк Л.Г., Волобуєв А.П., Гліченко А.І., Шевченко В.Ю., кожен з цих керівників вніс вагомий вклад в розвиток установи. З 2006 року поліклінікою керує Стороженко Олена Миколаївна, яка почала працювати в цій установі лікарем стоматологом-терапевтом з 1989 року. Олена Миколаївна має вищу кваліфікаційну категорію за спеціальністю організація охорони здоров’я. Забезпечують роботу закладу заступник головного лікаря з медичної частини Наталія Анатоліївна Обозна, заступник головного лікаря з експертизи тимчасової непрацездатності Оксана Валеріївна Черкашина, заступник головного лікаря з економічних питань Ірина Юріївна Ігоніна, головний бухгалтер Наталія Федорівна Троценко, головна медична сестра Катерина Григоріївна Луньова, інспектор з кадрів Ірина Анатоліївна Шевченко, завідувач господарством Микола Костянтинович Черемянін, сестра-господиня Лоліта Ігорівна Глєбова, голова профспілкового комітету Олена Юріївна Ткаченко. КНП «Міська поліклініка № 22» ХМР – сучасний лікувально-діагностичний заклад, надає кваліфіковану медичну допомогу і обслуговує 35220 осіб, Новобаварського і Основ’янського районів. Кадровий склад поліклініки 141 осіб. В структуру поліклініки складають:

    Адміністративно-управлінський персонал;

    • ЦПМСД;
    • жіноча консультація;
    • кабінет планування сім’ї;
    • хірургічне відділення;
    • стоматологічне відділення;
    • диспансерне шкірно-венерологічне відділення;
    • фізіотерапевтичне відділення;
    • клініко-діагностична лабораторія; рентгенологічне відділення;
    • централізова стерилізаційна;
    • кабінет функціональної діагностики;
    • ендокринологічний кабінет;
    • інфекційний кабінет;
    • господарчо-управлінський персонал;
    • господарчо-обслуговуючий персонал; реєстратура;

    39% лікарського персоналу мають вищу кваліфікаційну категорію, 50% – першу, 11% -другу. 83% середнього персоналу мають вищу кваліфікаційну категорію, 3% – першу, 14% – другу. Понад 20 осіб мають безперервний стаж роботи 20 і більше років. Постійно вдосконалюється матеріально-технічна база поліклініки. Поповнюється перелік сучасних видів діагностичного та лікувального обладнання, що дозволяє підняти рівень надання медичної допомоги, робить її більш ефективною. Попередній досвід і використання нових введень розвитку медичної науки, охорони здоров’я в цілому, дає колективу поліклініки постійно працювати над підвищенням якості медичного обслуговування харків’ян, впроваджувати нові методи і форми лікування пацієнтів і створювати сприятливі умови праці для своїх співробітників.